کراتینین 680 چیست و چگونه می توانم درمان کنم
نوشته شده توسط : Andy

کراتینین 680 چیست و چگونه می توانم درمان کنم

سطح کراتینین حدود 680 است که بسیار بزرگتر از حد طبیعی است و نشان می دهد که کلیه های شما به علت فشار خون بالا در طولانی مدت آسیب می بینند. کلیه های ما می توانند اریتروپویتین را ترشح کنند، تحریک هموپوئزی مغز استخوان. به دلیل کلیه های آسیب دیده شما کم خونی دریافت می کنید. شما گفتید که پروتئینوری دارید. علت شکل گیری با آسیب اعضای زیرزمین گلومرولی همراه است. هنگامی که عملکرد مانع گلومرولی مختل می شود، پروتئین و سلول های خون در ادرار جریان می یابند.

اگر عوارض فشار خون بالا، نارسایی قلبی یا تورم دارید، وضعیت بدتر خواهد شد. اگر شما به موقع نیست و به درستی درمان، سطح کراتینین خود را ادامه خواهد داد تا افزایش یابد، شما احساس ناراحتی خواهد شد، مانند تهوع، استفراغ و از دست دادن اشتها، و سپس شما هیچ چاره ای جز دیالیز، و در نهایت پیوند کلیه است.

اساسا، ما درمانی از سموم تصفیه شده از خون را می گیریم.

اگر دیالیز را شروع نکرده اید، فرصتی عالی برای حساسیت به طب چینی دارید و امید زیادی برای بهبود وضعیت کلیه ها است و سپس از دیالیز جلوگیری کنید. بنابراین، درمان قبل از آن بهترین اثر است. از ویژگی های بزرگ از این درمان استفاده از طب چینی است، بسیاری از مواد سمی در بدن موثر حذف بدن از طریق غدد مدفوع، ادرار و عرق، این شرایط مطلوب برای بهبود کلیه بیمار و یک محیط خوب برای داروهای دیگر ایجاد کرده است.

بیمارستان ما قادر به پاک کردن بدن از سموم یافت درمان بود، ده ها تن بیمارستان از کارشناسان چینی برای دهه جوانه تجربه و مطالعه عمیق از آزمون تئوری، و حتی دستور العمل های کلاسیک چینی، سوابق پزشکی خواهد شد که لازم است، و سپس بعد از چند سال بهبود تکرار مکرر، 2014، این مطالعه از درمان بیماری کلیه انجام شده است. این به بلوغ فنی واقعا جامع رسیده است.

درمان بر اساس فن آوری هسته ای است که هنوز هم فکر استاز از طب چینی، و همچنین به عنوان یک ترکیب منحصر به فرد از کلیه دارو، تنها راه واقعا موثر به حذف بدن از التهاب کلیه.

اگر شما می خواهید برای دریافت سموم درمان پاکسازی از خون، شما می توانید تجزیه و تحلیل Asya.yue@mail.ru ایمیل، WhatsApp +8613292893707 ارسال. دکتر ما به زودی به شما پاسخ خواهد داد!





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: